2021/2022 Stacjonarne Studia podyplomowe Wydział Humanistyczny

brak

Zakres tematyczny

Celem studiów jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu marketingu internetowego. Szczególny nacisk zostanie położony na budowanie kontaktu studentów ze specjalistami branży internetowej i podnoszenie umiejętności z zakresu kreowania kampanii marketingowych w sieci. Kluczowe zajęcia teoretyczne i praktyczne będą prowadzone przez specjalistów z poszczególnych dziedzin na co dzień realizujących kampanie internetowe.

Do kogo adresowane są studia podyplomowe

Internet to przyszłość komunikacji społecznej w różnych dziedzinach życia (sferze prywatnej, publicznej, ekonomii, edukacji, itp.), stąd specjalistyczna i praktyczna wiedza dotycząca mediów elektronicznych jest wartością bezdyskusyjną w społeczeństwie współczesnym. Wychodząc z tego założenia, program studiów kierujemy do wszystkich, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego oraz znaleźć zatrudnienie w różnych działach marketingu, w tym w agencjach interaktywnych, portalach i innych firmach działających w sieci. Studia kierujemy przede wszystkim do osób interesujących się Internetem, związanych lub planujących związać się z nim zawodowo (menadżerów, grafików, programistów, informatyków, badaczy społecznych).

Kierownik studiów podyplomowych

dr hab. Katarzyna Leszczyńska, prof. AGH, tel.: +48 12 617 43 40, 508078632, mail: kaleszcz@agh.edu.pl

Organizator studiów podyplomowych

Wydział Humanistyczny AGH, tel.: 12 617 43 80, mail: wh@agh.edu.pl

Osoba do kontaktu

mgr Aneta Nosal, tel.: +48 12 617 42 51, +48 12 617 43 57, mail: anosal@agh.edu.pl

 

Zobacz pełny opis studiów podyplomowych

Предмет Кількість годин Бали ECTS Форма перевірки
Wprowadzenie do marketingu internetowego
Лекція: 8
2 Залік O
Budowanie strategii komunikacji
Тренінги: 20
4 Залік O
Psychologia konsumenta
Лекція: 8
2 Залік O
Komunikacja marki w serwisie Facebook
Семінар: 8
2 Залік O
Instagram marketing
Тренінги: 4
1 Залік O
UX
Семінар: 6
1 Залік O
Video marketing
Лекція: 8
2 Залік O
Kampanie reklamowe w social media
Тренінги: 8
2 Залік O
Social selling
Лекція: 4
1 Залік O
PR - nowoczesna komunikacja w praktyce
Лекція: 8
2 Залік O
Marketing internetowy w praktyce
Тренінги: 8
2 Залік O
Marketing automation
Тренінги: 4
1 Залік O
Budowanie marki w Internecie
Тренінги: 10
2 Залік O
Employer branding
Тренінги: 4
1 Залік O

Предмет Кількість годин Бали ECTS Форма перевірки
Marketing B2B
Тренінги: 8
2 Залік O
Content marketing
Лекція: 8
2 Залік O
Copywriting
Семінар: 8
2 Залік O
SEO
Семінар: 8
2 Залік O
Google Analytics
Семінар: 8
2 Залік O
E-commerce
Тренінги: 4
1 Залік O
E-mail marketing
Лекція: 8
2 Залік O
Growthhacking marketing
Лекція: 4
1 Залік O
Prawo autorskie w Internecie
Лекція: 4
1 Залік O
Trendy w marketingu internetowym
Лекція: 4
1 Залік O
Customer Experience
Семінар: 6
1 Залік O
Google Ads
Семінар: 8
2 Залік O
Service design
Семінар: 8
2 Залік O
Branding
Тренінги: 10
3 Залік O