A A A

Zaloguj się

pl | en | uk

Wydział Humanistyczny

MARKETING INTERNETOWY

Zakres tematyczny

Celem studiów jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu marketingu internetowego. Szczególny nacisk zostanie położony na budowanie kontaktu studentów ze specjalistami branży internetowej i podnoszenie umiejętności z zakresu kreowania kampanii marketingowych w sieci. Kluczowe zajęcia teoretyczne i praktyczne będą prowadzone przez specjalistów z poszczególnych dziedzin na co dzień realizujących kampanie internetowe.

Do kogo adresowane są studia podyplomowe

Internet to przyszłość komunikacji społecznej w różnych dziedzinach życia (sferze prywatnej, publicznej, ekonomii, edukacji, itp.), stąd specjalistyczna i praktyczna wiedza dotycząca mediów elektronicznych jest wartością bezdyskusyjną w społeczeństwie współczesnym. Wychodząc z tego założenia, program studiów kierujemy do wszystkich, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego oraz znaleźć zatrudnienie w różnych działach marketingu, w tym w agencjach interaktywnych, portalach i innych firmach działających w sieci. Studia kierujemy przede wszystkim do osób interesujących się Internetem, związanych lub planujących związać się z nim zawodowo (menadżerów, grafików, programistów, informatyków, badaczy społecznych).

Kierownik studiów podyplomowych

dr hab. Katarzyna Leszczyńska, prof. AGH, tel.: +48 12 617 43 40, 508078632, mail: kaleszcz@agh.edu.pl

Organizator studiów podyplomowych

Wydział Humanistyczny AGH, tel.: 12 617 43 80, mail: wh@agh.edu.pl

Osoba do kontaktu

mgr Aneta Nosal, tel.: +48 12 617 42 51, +48 12 617 43 57, mail: anosal@agh.edu.pl

 

Zobacz pełny opis studiów podyplomowych

Przedmiot Liczba godzin Punkty ECTS Forma weryfikacji
Wprowadzenie do marketingu internetowego
Wykład: 8
2.0 Zaliczenie O
Budowanie strategii komunikacji
Zajęcia warsztatowe: 20
4.0 Zaliczenie O
Psychologia konsumenta
Wykład: 8
2.0 Zaliczenie O
Komunikacja marki w serwisie Facebook
Konwersatorium: 8
2.0 Zaliczenie O
Instagram marketing
Zajęcia warsztatowe: 4
1.0 Zaliczenie O
UX
Konwersatorium: 6
1.0 Zaliczenie O
Video marketing
Wykład: 8
2.0 Zaliczenie O
Kampanie reklamowe w social media
Zajęcia warsztatowe: 8
2.0 Zaliczenie O
Social selling
Wykład: 4
1.0 Zaliczenie O
PR - nowoczesna komunikacja w praktyce
Wykład: 8
2.0 Zaliczenie O
Marketing internetowy w praktyce
Zajęcia warsztatowe: 8
2.0 Zaliczenie O
Marketing automation
Zajęcia warsztatowe: 4
1.0 Zaliczenie O
Budowanie marki w Internecie
Zajęcia warsztatowe: 10
2.0 Zaliczenie O
Employer branding
Zajęcia warsztatowe: 4
1.0 Zaliczenie O
  • O - Obowiązkowy
  • W - Do wyboru

Przedmiot Liczba godzin Punkty ECTS Forma weryfikacji
Marketing B2B
Zajęcia warsztatowe: 8
2.0 Zaliczenie O
Content marketing
Wykład: 8
2.0 Zaliczenie O
Copywriting
Konwersatorium: 8
2.0 Zaliczenie O
SEO
Konwersatorium: 8
2.0 Zaliczenie O
Google Analytics
Konwersatorium: 8
2.0 Zaliczenie O
E-commerce
Zajęcia warsztatowe: 4
1.0 Zaliczenie O
E-mail marketing
Wykład: 8
2.0 Zaliczenie O
Growthhacking marketing
Wykład: 4
1.0 Zaliczenie O
Prawo autorskie w Internecie
Wykład: 4
1.0 Zaliczenie O
Trendy w marketingu internetowym
Wykład: 4
1.0 Zaliczenie O
Customer Experience
Konwersatorium: 6
1.0 Zaliczenie O
Google Ads
Konwersatorium: 8
2.0 Zaliczenie O
Service design
Konwersatorium: 8
2.0 Zaliczenie O
Branding
Zajęcia warsztatowe: 10
3.0 Zaliczenie O
  • O - Obowiązkowy
  • W - Do wyboru