A A A
pl | en
2021/2022 Stacjonarne Studia podyplomowe Faculty of Humanities

Digital marketing

Zakres tematyczny

Celem studiów jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu marketingu internetowego. Szczególny nacisk zostanie położony na budowanie kontaktu studentów ze specjalistami branży internetowej i podnoszenie umiejętności z zakresu kreowania kampanii marketingowych w sieci. Kluczowe zajęcia teoretyczne i praktyczne będą prowadzone przez specjalistów z poszczególnych dziedzin na co dzień realizujących kampanie internetowe.

Do kogo adresowane są studia podyplomowe

Internet to przyszłość komunikacji społecznej w różnych dziedzinach życia (sferze prywatnej, publicznej, ekonomii, edukacji, itp.), stąd specjalistyczna i praktyczna wiedza dotycząca mediów elektronicznych jest wartością bezdyskusyjną w społeczeństwie współczesnym. Wychodząc z tego założenia, program studiów kierujemy do wszystkich, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego oraz znaleźć zatrudnienie w różnych działach marketingu, w tym w agencjach interaktywnych, portalach i innych firmach działających w sieci. Studia kierujemy przede wszystkim do osób interesujących się Internetem, związanych lub planujących związać się z nim zawodowo (menadżerów, grafików, programistów, informatyków, badaczy społecznych).

Kierownik studiów podyplomowych

dr hab. Katarzyna Leszczyńska, prof. AGH, tel.: +48 12 617 43 40, 508078632, mail: kaleszcz@agh.edu.pl

Organizator studiów podyplomowych

Wydział Humanistyczny AGH, tel.: 12 617 43 80, mail: wh@agh.edu.pl

Osoba do kontaktu

mgr Aneta Nosal, tel.: +48 12 617 42 51, +48 12 617 43 57, mail: anosal@agh.edu.pl

 

Zobacz pełny opis studiów podyplomowych

Course Number of hours ECTS credits Form of verification
Wprowadzenie do marketingu internetowego
Lectures: 8
2 Completing the classes O
Budowanie strategii komunikacji
Workshop classes: 20
4 Completing the classes O
Psychologia konsumenta
Lectures: 8
2 Completing the classes O
Komunikacja marki w serwisie Facebook
Discussion seminars: 8
2 Completing the classes O
Instagram marketing
Workshop classes: 4
1 Completing the classes O
Blogosfera
Discussion seminars: 6
1 Completing the classes O
Video marketing
Lectures: 8
2 Completing the classes O
Kampanie reklamowe w social media
Workshop classes: 8
2 Completing the classes O
Social selling
Lectures: 4
1 Completing the classes O
PR - nowoczesna komunikacja w praktyce
Lectures: 8
2 Completing the classes O
Marketing internetowy w praktyce
Workshop classes: 8
2 Completing the classes O
Marketing automation
Workshop classes: 4
1 Completing the classes O
Budowanie marki w Internecie
Workshop classes: 10
2 Completing the classes O
Employer branding
Workshop classes: 4
1 Completing the classes O

Course Number of hours ECTS credits Form of verification
B2B Marketing
Workshop classes: 8
2 Completing the classes O
Content marketing
Lectures: 8
2 Completing the classes O
Copywriting
Discussion seminars: 8
2 Completing the classes O
SEO
Discussion seminars: 8
2 Completing the classes O
Google Analytics
Discussion seminars: 8
2 Completing the classes O
E-commerce
Workshop classes: 4
1 Completing the classes O
E-mail marketing
Lectures: 8
2 Completing the classes O
Growthhacking marketing
Lectures: 4
1 Completing the classes O
Prawo autorskie w Internecie
Lectures: 4
1 Completing the classes O
Trendy w marketingu internetowym
Lectures: 4
1 Completing the classes O
Customer Experience
Discussion seminars: 6
1 Completing the classes O
Google Ads
Discussion seminars: 8
2 Completing the classes O
Service design
Discussion seminars: 8
2 Completing the classes O
Branding
Workshop classes: 10
3 Completing the classes O