A A A

Log in

pl | en | uk

Faculty of Humanities

DIGITAL MARKETING

Zakres tematyczny

Celem studiów jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu marketingu internetowego. Szczególny nacisk zostanie położony na budowanie kontaktu studentów ze specjalistami branży internetowej i podnoszenie umiejętności z zakresu kreowania kampanii marketingowych w sieci. Kluczowe zajęcia teoretyczne i praktyczne będą prowadzone przez specjalistów z poszczególnych dziedzin na co dzień realizujących kampanie internetowe.

Do kogo adresowane są studia podyplomowe

Internet to przyszłość komunikacji społecznej w różnych dziedzinach życia (sferze prywatnej, publicznej, ekonomii, edukacji, itp.), stąd specjalistyczna i praktyczna wiedza dotycząca mediów elektronicznych jest wartością bezdyskusyjną w społeczeństwie współczesnym. Wychodząc z tego założenia, program studiów kierujemy do wszystkich, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego oraz znaleźć zatrudnienie w różnych działach marketingu, w tym w agencjach interaktywnych, portalach i innych firmach działających w sieci. Studia kierujemy przede wszystkim do osób interesujących się Internetem, związanych lub planujących związać się z nim zawodowo (menadżerów, grafików, programistów, informatyków, badaczy społecznych).

Kierownik studiów podyplomowych

dr hab. Katarzyna Leszczyńska, prof. AGH, tel.: +48 12 617 43 40, 508078632, mail: kaleszcz@agh.edu.pl

Organizator studiów podyplomowych

Wydział Humanistyczny AGH, tel.: 12 617 43 80, mail: wh@agh.edu.pl

Osoba do kontaktu

mgr Aneta Nosal, tel.: +48 12 617 42 51, +48 12 617 43 57, mail: anosal@agh.edu.pl

 

Zobacz pełny opis studiów podyplomowych

Subject Number of hours ECTS points Form of verification
Wprowadzenie do marketingu internetowego
Lecture: 8
2.0 Assessment O
Budowanie strategii komunikacji
Workshop classes: 20
4.0 Assessment O
Psychologia konsumenta
Lecture: 8
2.0 Assessment O
Conversation seminar: 8
2.0 Assessment O
Instagram marketing
Workshop classes: 4
1.0 Assessment O
Blogosfera
Conversation seminar: 6
1.0 Assessment O
Video marketing
Lecture: 8
2.0 Assessment O
Kampanie reklamowe w social media
Workshop classes: 8
2.0 Assessment O
Social selling
Lecture: 4
1.0 Assessment O
PR - nowoczesna komunikacja w praktyce
Lecture: 8
2.0 Assessment O
Workshop classes: 8
2.0 Assessment O
Workshop classes: 4
1.0 Assessment O
Workshop classes: 10
2.0 Assessment O
Workshop classes: 4
1.0 Assessment O
  • O - Obligatory
  • W - Elective

Subject Number of hours ECTS points Form of verification
B2B Marketing
Workshop classes: 8
2.0 Assessment O
Content marketing
Lecture: 8
2.0 Assessment O
Copywriting
Conversation seminar: 8
2.0 Assessment O
SEO
Conversation seminar: 8
2.0 Assessment O
Google Analytics
Conversation seminar: 8
2.0 Assessment O
E-commerce
Workshop classes: 4
1.0 Assessment O
E-mail marketing
Lecture: 8
2.0 Assessment O
Growthhacking marketing
Lecture: 4
1.0 Assessment O
Prawo autorskie w Internecie
Lecture: 4
1.0 Assessment O
Trendy w marketingu internetowym
Lecture: 4
1.0 Assessment O
Customer Experience
Conversation seminar: 6
1.0 Assessment O
Google Ads
Conversation seminar: 8
2.0 Assessment O
Service design
Conversation seminar: 8
2.0 Assessment O
Branding
Workshop classes: 10
3.0 Assessment O
  • O - Obligatory
  • W - Elective