brak
Zakres tematyczny
Celem studiów jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu employer brandingu. Szczególny nacisk zostanie położony na następujące pola tematyczne:
- Internal branding i external branding – jak zaprojektować, wdrożyć i zmierzyć strategię employer branding oraz efektywnie zarządzać marką pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Candidate experience – jak tworzyć wyjątkowe doświadczenia kandydatów z marką pracodawcy przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacji.
- E-rekrutacja i social media – jak wykorzystywać serwisy typu Facebook LinkedIn i inne platformy społecznościowe w działaniach rekrutacyjnych i wizerunkowych.
- Strony kariery, filmy rekrutacyjne i mobile HR – jak skutecznie projektować tradycyjne oraz internetowe i mobilne materiały wizerunkowe dla kandydatów.
- Wizerunek wnętrza – jak zaprojektować przestrzeń biurową przyjazną pracownikom.
Do kogo adresowane są studia podyplomowe
Adresatem studiów podyplomowych są osoby zainteresowane tematyką employer brandingu, a szczególnie aktualni i przyszli pracownicy działów HR, PR i marketingu oraz firm rekrutacyjnych i doradczych, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk zarządzania marką pracodawcy i przyciągania najlepszych kandydatów z rynku. Studia kierujemy także do wszystkich osób, które chcą pracować jako eksperci w firmach rekrutacyjnych, konsultingowych i marketingowych lub też myślą o prowadzeniu własnej działalności z zakresu employer brandingu.
Kierownik studiów podyplomowych
dr Radosław Tyrała, tel.: +48 12 617 43 40, 883 918 884, e-mail: rtyrala@agh.edu.pl
Organizator studiów podyplomowych
Wydział Humanistyczny, tel.: 12 617 43 80, e-mail: wh@agh.edu.pl
Osoba do kontaktu
mgr Katarzyna Chromik-Myśliwiec, tel.: +48 12 617 42 51, e-mail: chromik@agh.edu.pl
Предмет | Кількість годин | Бали ECTS | Форма перевірки | |
---|---|---|---|---|
Employer branding, candidate experience & employee experience - wprowadzenie
|
Лекція:
8 |
2 | Залік | O |
Budowanie strategii employer branding
|
Лекція:
8 |
2 | Залік | O |
Internal branding. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji
|
Тренінги:
6 |
2 | Залік | O |
External branding. Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz
|
Тренінги:
8 |
2 | Залік | O |
Personal branding. Siła marki osobistej w działaniach pracodawcy
|
Лекція:
6 |
2 | Залік | O |
Badania i narzędzia wspierające budowanie wizerunku pracownika
|
Тренінги:
4 |
2 | Залік | O |
Targetowanie w EB
|
Тренінги:
8 |
2 | Залік | O |
Pomiar działań employer branding
|
Тренінги:
8 |
2 | Залік | O |
Talent sourcing, rekrutacja i programy referencyjne
|
Тренінги:
6 |
2 | Залік | O |
E-rekrutacja. Badania, narzędzia, trendy
|
Тренінги:
6 |
2 | Залік | O |
Design thinking w HR
|
Тренінги:
8 |
2 | Залік | O |
Social recruiting. Pracodawca w mediach społecznościowych
|
Тренінги:
8 |
2 | Залік | O |
Grywalizacja w rekrutacji
|
Семінар:
2 Тренінги: 4 |
2 | Залік | O |
Adaptacja pracownika i skuteczny feedback
|
Семінар:
1 Тренінги: 5 |
1 | Залік | O |
Prawo pracy i elastyczne formy zatrudnienia w praktyce
|
Лекція:
8 |
2 | Залік | O |
Rola agencji HR w budowaniu wizerunku pracodawcy
|
Лекція:
6 |
1 | Залік | O |
Komunikacja wewnętrzna i kryzysowa
|
Тренінги:
8 |
2 | Залік | O |
Сума | 118 | 32 |
Предмет | Кількість годин | Бали ECTS | Форма перевірки | |
---|---|---|---|---|
Event marketing i imprezy pracownicze
|
Тренінги:
6 |
1 | Залік | O |
Wynagradzanie i motywowanie pracowników
|
Семінар:
8 |
2 | Залік | O |
Rola kierowników liniowych w tworzeniu wizerunku pracodawcy
|
Лекція:
4 |
1 | Залік | O |
Zarządzanie różnorodnością
|
Семінар:
6 |
1 | Залік | O |
Komunikacja w zarządzaniu zmianą
|
Тренінги:
6 |
2 | Залік | O |
CSR. Jak być firmą odpowiedzialną społecznie
|
Семінар:
4 Тренінги: 2 |
2 | Залік | O |
Wizerunek wnętrza. Jak stworzyć przyjazne miejsce pracy
|
Семінар:
3 Тренінги: 5 |
2 | Залік | O |
Kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe – od pomysłu do realizacji
|
Тренінги:
10 |
3 | Залік | O |
Video w employer brandingu
|
Тренінги:
8 |
3 | Залік | O |
Projektowanie użytecznych stron kariery
|
Тренінги:
8 |
2 | Залік | O |
Narzędzia mobilne i automatyzacja komunikacji pracodawcy w EB
|
Тренінги:
8 |
2 | Залік | O |
Content marketing w działaniach pracodawców
|
Тренінги:
6 |
2 | Залік | O |
EB na scenie. Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
|
Тренінги:
6 |
1 | Залік | O |
Sprzedaż i negocjacje w działaniach HR & EB
|
Тренінги:
6 |
2 | Залік | O |
Zarządzanie projektami w HR i EB
|
Тренінги:
4 |
1 | Залік | O |
Сума | 100 | 27 |