Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Wykład: 4 Konwersatorium: 4 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 6 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 6 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 4 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Wykład: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 4 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 2 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 6 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
Suma | 108 | 16 |
Kierunek Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding)
Zakres tematyczny
Celem studiów jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu employer brandingu. Szczególny nacisk zostanie położony na następujące pola tematyczne:
- Internal branding i external branding – jak zaprojektować, wdrożyć i zmierzyć strategię employer branding oraz efektywnie zarządzać marką pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Candidate experience – jak tworzyć wyjątkowe doświadczenia kandydatów z marką pracodawcy przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacji.
- E-rekrutacja i social media – jak wykorzystywać serwisy typu Facebook LinkedIn i inne platformy społecznościowe w działaniach rekrutacyjnych i wizerunkowych.
- Strony kariery, filmy rekrutacyjne i mobile HR – jak skutecznie projektować tradycyjne oraz internetowe i mobilne materiały wizerunkowe dla kandydatów.
- Wizerunek wnętrza – jak zaprojektować przestrzeń biurową przyjazną pracownikom.
Do kogo adresowane są studia podyplomowe
Adresatem studiów podyplomowych są osoby zainteresowane tematyką employer brandingu, a szczególnie aktualni i przyszli pracownicy działów HR, PR i marketingu oraz firm rekrutacyjnych i doradczych, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk zarządzania marką pracodawcy i przyciągania najlepszych kandydatów z rynku. Studia kierujemy także do wszystkich osób, które chcą pracować jako eksperci w firmach rekrutacyjnych, konsultingowych i marketingowych lub też myślą o prowadzeniu własnej działalności z zakresu employer brandingu.
Kierownik studiów podyplomowych
dr Radosław Tyrała, tel.: +48 12 617 43 40, 883 918 884, e-mail: rtyrala@agh.edu.pl
Organizator studiów podyplomowych
Wydział Humanistyczny, tel.: 12 617 43 80, e-mail: wh@agh.edu.pl
Osoba do kontaktu
mgr Katarzyna Chromik-Myśliwiec, tel.: +48 12 617 42 51, e-mail: chromik@agh.edu.pl
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
Zajęcia warsztatowe: 6 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 6 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 6 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Wykład: 6 Zajęcia warsztatowe: 6 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 6 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Praca dyplomowa: 0 |
5 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Konwersatorium: 4 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 6 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 6 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Zajęcia warsztatowe: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
Suma | 108 | 20 |