Talent Management in Tech Companies
Zakres tematyczny
Adresatami studiów są osoby, które chcą rozwijać swoją wiedzę i kompetencje w obszarze zarządzania talentami, HR business partneringu, zarządzania zasobami ludzkimi, kreowania strategii HR i rekrutacji (talent acqusition), budowania kultury organizacyjnej, zarządzania zespołami i strukturami organizacyjnymi (kierownicy liniowi, menedżerowie średniego szczebla, kadra zarządzająca) w firmach branży technologicznej.
Studia pozwalają rozwinąć umiejętności przydatne w tej specyficznej branży, którą cechuje wysoka pozycja rynkowa pracowników i kandydatów. Program studiów uwzględnia specyfikę sektora technologicznego, w którym wiedza i doświadczenie pracowników stanowią kluczową wartość dla pracodawców, a realia rynku pracy wymuszają na firmach konieczność aktywnego poszukiwania kandydatów i zwiększoną wrażliwość na potrzeby zatrudnionych osób.
Do kogo adresowane są studia podyplomowe
- Absolwenci szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach rekrutacyjnych i konsultingowych świadczących usługi dla branży technologicznej,
- absolwenci szkół wyższych, którzy chcą pracować w obszarze rekrutacji, zarządzania talentami, HR, szkoleń i rozwoju w firmach z branży technologicznej,
- pracownicy agencji rekrutacyjnych, którzy chcą specjalizować się w obszarze rekrutacji i zarządzania talentami w branży technologicznej,
- specjaliści i pracownicy HR, zarządzania talentami, rekrutacji, szkoleń i rozwoju pracujących w innych branżach, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i rozpocząć pracę w branży technologicznej,
- pracownicy działów HR, rekrutacji, szkoleń i rozwoju z firm z branży technologicznej, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacji w zakresie zarządzania strategicznego powyższymi obszarami,
- managerowie HR, rekrutacji, szkoleń i rozwoju z firm z branży technologicznej, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacji w zakresie zarządzania strategicznego powyższymi obszarami,
- managerowie średniego szczebla (team leadearzy) i wyższego, którzy zarządzają zespołami, działami, jednostkami organizacyjnymi, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania talentami, tworzenia kultury organizacyjnej, strategicznego zarządzania rekrutacją, rozwojem pracowników.
Kierownik studiów podyplomowych
dr Tomasz Piróg, tel.: +48 12 617 42 50, e-mail: tpirog@agh.edu.pl
Organizator studiów podyplomowych
Wydział Humanistyczny, tel.: +48 12 617 43 80, e-mail: aoleniacz@agh.edu.pl, (Agnieszka Oleniacz, sekretariat Dziekana WH AGH)
Osoba do kontaktu
mgr Katarzyna Chromik-Myśliwiec, tel.: +48 12 617 42 51, e-mail: chromik@agh.edu.pl
Course | Number of hours | ECTS credits | Form of verification | |
---|---|---|---|---|
Project Management Foundation. Wprowadzenie do zarządzania projektami
|
Discussion seminars:
6 |
1 | Completing the classes | O |
Zwinne metodyki zarządzania projektem – Scrum vs. Kanban
|
Workshop classes:
12 |
2 | Completing the classes | O |
Managing change
|
Workshop classes:
8 |
2 | Completing the classes | O |
Efektywne kształtowanie oraz zarządzanie kulturą organizacyjną w organizacji
|
Workshop classes:
8 |
2 | Completing the classes | O |
Employee Experience Design (Projektowanie doświadczeń związanych z miejscem pracy)
|
Workshop classes:
8 |
2 | Completing the classes | O |
Antropologia miejsca pracy
|
Discussion seminars:
8 |
2 | Completing the classes | O |
Prawne aspekty zatrudnienia w branży technologicznej
|
Discussion seminars:
12 |
2 | Completing the classes | O |
Budowanie i prowadzenie zespołów
|
Workshop classes:
6 |
1 | Completing the classes | O |
Mapowanie procesu rekrutacji. Agile i Lean w rekrutacji
|
Workshop classes:
8 |
2 | Completing the classes | O |
Psychologia Rekrutacji i Selekcji
|
Discussion seminars:
6 |
1 | Completing the classes | O |
Analiza Rynku i dobór strategii rekrutacyjnych
|
Discussion seminars:
6 |
1 | Completing the classes | O |
Zarządzanie kandydatem w procesie rekrutacji
|
Workshop classes:
6 |
1 | Completing the classes | O |
Active Sourcing – Efektywne metody pozyskiwania kandydatów
|
Workshop classes:
8 |
2 | Completing the classes | O |
Strategia budowania marki pracodawcy
|
Workshop classes:
8 |
1 | Completing the classes | O |
Sum | 110 | 22 |
Course | Number of hours | ECTS credits | Form of verification | |
---|---|---|---|---|
Social media i storytelling w rekrutacji i zarządzaniu talentami
|
Workshop classes:
8 |
2 | Completing the classes | O |
On-boarding. Program adaptacji nowego pracownika
|
Workshop classes:
6 |
1 | Completing the classes | O |
Analiza danych w HR
|
Workshop classes:
12 |
2 | Completing the classes | O |
HR Business Partnering
|
Workshop classes:
16 |
2 | Completing the classes | O |
Talent Acceleration i Mapy Karier
|
Workshop classes:
8 |
2 | Completing the classes | O |
Performance management. Zarządzanie efektywnością
|
Workshop classes:
8 |
2 | Completing the classes | O |
Talent Management & zarządzanie kompetencjami
|
Discussion seminars:
6 |
1 | Completing the classes | O |
Learning and Development. Szkolenia i rozwój zawodowy
|
Workshop classes:
12 |
2 | Completing the classes | O |
Employee engagement. Budowanie zaangażowania pracowników
|
Discussion seminars:
4 |
1 | Completing the classes | O |
Systemy i narzędzia motywacyjne
|
Workshop classes:
6 |
1 | Completing the classes | O |
Retencja i rotacja pracowników IT
|
Discussion seminars:
6 |
1 | Completing the classes | O |
Digital HR
|
Discussion seminars:
6 |
1 | Completing the classes | O |
Diversity&Inclusion Management - zarządzanie różnorodnością
|
Discussion seminars:
8 |
1 | Completing the classes | O |
Sum | 106 | 19 |