Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
Wykład: 6 Ćwiczenia audytoryjne: 4 |
2 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Wykład: 6 Ćwiczenia audytoryjne: 4 |
2 | Egzamin | Obowiązkowy |
|
Wykład: 8 Ćwiczenia audytoryjne: 2 |
2 | Egzamin | Obowiązkowy |
|
Wykład: 4 Ćwiczenia audytoryjne: 2 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Wykład: 4 Ćwiczenia audytoryjne: 2 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Ćwiczenia laboratoryjne: 8 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Wykład: 6 Ćwiczenia audytoryjne: 4 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Wykład: 8 Ćwiczenia audytoryjne: 2 |
2 | Egzamin | Obowiązkowy |
|
Wykład: 6 Ćwiczenia audytoryjne: 2 |
2 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Wykład: 6 Ćwiczenia audytoryjne: 2 |
2 | Egzamin | Obowiązkowy |
Suma | 86 | 16 |
Kierunek Zarządzanie sprzedażą
Zakres tematyczny
Program Studiów ma zapewnić słuchaczom zdobycie wiedzy z obszaru zarządzania sprzedażą zwłaszcza w zakresie nowoczesnych technik organizowania, zarządzania i prowadzenia działalności marketingowej. Studia te zapewniają solidną wiedzę z marketingu, zarządzania i prawa.
- Prawo – przegląd aktów prawnych normujących relacje przedsiębiorstwo – klient; wybrane zagadnienia kodeksu spółek handlowych, prawa konsumenckiego oraz przedstawienie zasad zawierania umów handlowych z uwzględnieniem uwarunkowań wspólnotowych.
- Marketing – istota i cele działalności marketingowej przedsiębiorstwa, w szczególności usługowego, aspekty międzynarodowe, strategie dystrybucji, przegląd strategii marketingowych, kształtowanie polityki komunikacyjnej z otoczeniem.
- Finanse – w odniesieniu do finansowania sprzedaży i budżetowania działań handlowych, elementy zarządzania finansami w odniesieniu do aktywów obrotowych przedsiębiorstwa, koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa i zmiany w kreowaniu strategii przedsiębiorstw w aspekcie jej maksymalizacji.
- Zarządzanie – charakterystyka procesu zarządzania w odniesieniu do rosnącej dynamiki otoczenia, zmiany w koncepcji organizacji, przegląd struktur organizacyjnych z uwzględnieniem orientacji marketingowej zarządzania. Nowoczesne koncepcje zarządzania – ich istota i uwarunkowania zastosowań.
- Badania operacyjne – przegląd i charakterystyka metod ilościowych zarządzania stosowanych w obszarze dystrybucji i masowej obsługi klienta.
Do kogo adresowane są studia podyplomowe
Studia skierowane są do menedżerów sprzedaży i handlu, średniego i wyższego szczebla zarządzania. Osobom z praktycznym doświadczeniem biznesowym mają one umożliwić usystematyzowanie i poszerzenie posiadanej wiedzy.
Kierownik studiów podyplomowych
dr inż. Paweł Filipowicz, tel.: 12 617-42-76, e-mail: pfilipow@zarz.agh.edu.pl
Organizator studiów podyplomowych
Wydział Zarządzania, D-14, pok. 102, tel.: 12 617 39 92, e-mail: aochonsk@zarz.agh.edu.pl
Osoba do kontaktu
mgr inż. Aneta Ochońska, tel.: 12 617 39 92, e-mail: aochonsk@zarz.agh.edu.pl
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Obligatoryjność |
---|---|---|---|---|
|
Wykład: 8 Ćwiczenia audytoryjne: 2 |
2 | Egzamin | Obowiązkowy |
|
Wykład: 6 Ćwiczenia audytoryjne: 2 |
2 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Wykład: 6 Ćwiczenia audytoryjne: 2 |
2 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Wykład: 10 Ćwiczenia audytoryjne: 4 |
2 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Wykład: 6 Ćwiczenia audytoryjne: 2 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Ćwiczenia laboratoryjne: 10 |
2 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Wykład: 6 Ćwiczenia audytoryjne: 2 |
1 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Wykład: 8 Ćwiczenia audytoryjne: 2 |
2 | Egzamin | Obowiązkowy |
|
Ćwiczenia audytoryjne: 8 |
2 | Zaliczenie | Obowiązkowy |
|
Praca dyplomowa: 0 |
3 | Egzamin | Obowiązkowy |
Suma | 84 | 19 |