Technology Entrepreneurship
Zakres tematyczny
Program studiów obejmuje osiem modułów tematycznych, w ramach których omawiane będą kluczowe wyzwania dla procesu kreowania i rozwoju, we wczesnym etapie, spółki spin-off. Kształcenie będzie miało charakter interdyscyplinarny - łączący wiedzę z nauk ekonomicznych, technicznych z elementami wiedzy zawodowej i kształtowania postaw przywódczych. Wszystkie treści profilowane będą na kontekst startupu technologicznego. Studia realizowane są we współpracy z Krakowskim Centrum Innowacyjnych Technologii INNOAGH Sp. z o.o., spółką celową AGH (www.innoagh.pl). Ponad to partnerem studiów jest Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o.
Do kogo adresowane są studia podyplomowe
Studia są przeznaczone dla osób budujących, zamierzających budować lub rozważających budowę własnej firmy start-up (spin-off), szczególnie w oparciu o posiadaną wiedzę, technologię, umiejętności czy wyniki badań naukowych i prac rozwojowych, jak również dla osób chcących profesjonalnie wspierać powstawanie startupów oraz nimi zarządzać. Studia są przeznaczone dla osób nie posiadających wiedzy biznesowej lub takich, którzy chcieliby taką wiedzę pogłębić i zaktualizować, zdobyć praktyczne umiejętności charakterystyczne dla rozwoju biznesu technologicznego.
Wśród słuchaczy mogą się znaleźć np.: studenci, absolwenci I stopnia studiów (licencjackich, inżynierskich), doktoranci, pracownicy naukowi, personel centrów transferu technologii i spółek celowych.
Kierownik studiów podyplomowych
dr inż. Dominik Kowal, tel.: 12 617 43 27, telefon komórkowy: 603 608 299, e-mail: dkowal@zarz.agh.edu.pl
Organizator studiów podyplomowych
Wydział Zarządzania, dr Wojciech Kowalik, tel.: 12 617 43 08, telefon komórkowy: 607 573 510, e-mail: wkowalik@agh.edu.pl
Osoba do kontaktu
Katarzyna Książko, tel.: 12 617 43 01, telefon komórkowy: 603 580 161, e-mail: kksiazko@zarz.agh.edu.pl
Course | Number of hours | ECTS credits | Form of verification | |
---|---|---|---|---|
Projektowanie biznesu (cz. I)
|
Lectures:
8 Auditorium classes: 4 |
2 | Completing the classes | O |
Prawo (cz. I)
|
Lectures:
14 |
3 | Exam | O |
Finanse (cz. I)
|
Lectures:
5 Auditorium classes: 5 |
2 | Completing the classes | O |
Zarządzanie (cz. I)
|
Lectures:
10 Auditorium classes: 8 |
3 | Exam | O |
Marketing i media relations
|
Lectures:
8 Auditorium classes: 8 |
2 | Completing the classes | O |
Rozwój kompetencji menadżerskich (cz. I)
|
Lectures:
2 Auditorium classes: 4 |
2 | Completing the classes | O |
Przedsiębiorczy LAB (cz. I)
|
Seminars:
12 |
1 | Completing the classes | O |
Sum | 88 | 15 |
Course | Number of hours | ECTS credits | Form of verification | |
---|---|---|---|---|
Projektowanie biznesu (cz. II)
|
Lectures:
6 Auditorium classes: 8 |
2 | Completing the classes | O |
Prawo (cz. II)
|
Lectures:
12 |
3 | Exam | O |
Finanse (cz. II)
|
Lectures:
6 Auditorium classes: 6 |
2 | Completing the classes | O |
Zarządzanie (cz. II)
|
Lectures:
5 Auditorium classes: 5 |
2 | Completing the classes | O |
Rozwój kompetencji menadżerskich (cz. II)
|
Lectures:
8 Auditorium classes: 6 |
2 | Completing the classes | O |
Rozwój organizacji
|
Lectures:
10 Auditorium classes: 8 |
3 | Completing the classes | O |
Przedsiębiorczy LAB (cz. II)
|
Seminars:
12 |
1 | Completing the classes | O |
Sum | 92 | 15 |