Sales Management
Zakres tematyczny
Program Studiów ma zapewnić słuchaczom zdobycie wiedzy z obszaru zarządzania sprzedażą zwłaszcza w zakresie nowoczesnych technik organizowania, zarządzania i prowadzenia działalności marketingowej. Studia te zapewniają solidną wiedzę z marketingu, zarządzania i prawa.
- Prawo – przegląd aktów prawnych normujących relacje przedsiębiorstwo – klient; wybrane zagadnienia kodeksu spółek handlowych, prawa konsumenckiego oraz przedstawienie zasad zawierania umów handlowych z uwzględnieniem uwarunkowań wspólnotowych.
- Marketing – istota i cele działalności marketingowej przedsiębiorstwa, w szczególności usługowego, aspekty międzynarodowe, strategie dystrybucji, przegląd strategii marketingowych, kształtowanie polityki komunikacyjnej z otoczeniem.
- Finanse – w odniesieniu do finansowania sprzedaży i budżetowania działań handlowych, elementy zarządzania finansami w odniesieniu do aktywów obrotowych przedsiębiorstwa, koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa i zmiany w kreowaniu strategii przedsiębiorstw w aspekcie jej maksymalizacji.
- Zarządzanie – charakterystyka procesu zarządzania w odniesieniu do rosnącej dynamiki otoczenia, zmiany w koncepcji organizacji, przegląd struktur organizacyjnych z uwzględnieniem orientacji marketingowej zarządzania. Nowoczesne koncepcje zarządzania – ich istota i uwarunkowania zastosowań.
- Badania operacyjne – przegląd i charakterystyka metod ilościowych zarządzania stosowanych w obszarze dystrybucji i masowej obsługi klienta.
Do kogo adresowane są studia podyplomowe
Studia skierowane są do menedżerów sprzedaży i handlu, średniego i wyższego szczebla zarządzania. Osobom z praktycznym doświadczeniem biznesowym mają one umożliwić usystematyzowanie i poszerzenie posiadanej wiedzy.
Kierownik studiów podyplomowych
dr inż. Paweł Filipowicz, tel.: 12 617-42-76, e-mail: pfilipow@zarz.agh.edu.pl
Organizator studiów podyplomowych
Wydział Zarządzania, D-14, pok. 102, tel.: 12 617 39 92, e-mail: aochonsk@zarz.agh.edu.pl
Osoba do kontaktu
mgr inż. Aneta Ochońska, tel.: 12 617 39 92, e-mail: aochonsk@zarz.agh.edu.pl
Course | Number of hours | ECTS credits | Form of verification | |
---|---|---|---|---|
Marketing usług
|
Lectures:
6 Auditorium classes: 4 |
2 | Completing the classes | O |
Zarządzanie i organizacja
|
Lectures:
6 Auditorium classes: 4 |
2 | Exam | O |
Prawo konsumenckie i umowy handlowe
|
Lectures:
8 Auditorium classes: 2 |
2 | Exam | O |
Przetargi - podstawy prawne i organizacja
|
Lectures:
4 Auditorium classes: 2 |
1 | Completing the classes | O |
Podstawy prawa autorskiego
|
Lectures:
4 Auditorium classes: 2 |
1 | Completing the classes | O |
Badania operacyjne w dystrybucji
|
Laboratory classes:
8 |
1 | Completing the classes | O |
Techniki wystawiennicze i ekspozycyjne
|
Lectures:
6 Auditorium classes: 4 |
1 | Completing the classes | O |
Marketing
|
Lectures:
8 Auditorium classes: 2 |
2 | Exam | O |
Zarządzanie relacjami z klientem (CRM)
|
Lectures:
6 Auditorium classes: 2 |
2 | Completing the classes | O |
Finansowanie i budżetowanie sprzedaży
|
Lectures:
6 Auditorium classes: 2 |
2 | Exam | O |
Sum | 86 | 16 |
Course | Number of hours | ECTS credits | Form of verification | |
---|---|---|---|---|
Strategiczne zarządzanie dystrybucją
|
Lectures:
8 Auditorium classes: 2 |
2 | Exam | O |
Nowoczesne techniki zarządzania
|
Lectures:
6 Auditorium classes: 2 |
2 | Completing the classes | O |
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa (VBM)
|
Lectures:
6 Auditorium classes: 2 |
2 | Completing the classes | O |
Marketing międzynarodowy
|
Lectures:
10 Auditorium classes: 4 |
2 | Completing the classes | O |
Negocjacje handlowe
|
Lectures:
6 Auditorium classes: 2 |
1 | Completing the classes | O |
Podstawy teorii systemów masowej obsługi
|
Laboratory classes:
10 |
2 | Completing the classes | O |
Wybrane zagadnienia Kodeksu Spółek Handlowych
|
Lectures:
6 Auditorium classes: 2 |
1 | Completing the classes | O |
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa (PR)
|
Lectures:
8 Auditorium classes: 2 |
2 | Exam | O |
Seminarium
|
Auditorium classes:
8 |
2 | Completing the classes | O |
Diploma Thesis
|
Diploma Thesis:
0 |
3 | Exam | O |
Sum | 84 | 19 |